חיפוש

קבלו 6 דרכים פשוטות שיעזרו לכם להגדיל את החשיפה למותג שלכם

6 דרכים פשוטות לחשוף את המותג שלכם לכמה שיותר אנשים.

נוכחות במדיה חברתית ומאמצי שיווק מסורתיים יוצרים מודעות למותג, אך ישנם מספר דברים נוספים שתוכלו לעשות כדי לגרום לאנשים להתעניין יותר בעסק שלכם ולהגדיל את הנראות שלו.

1. הגדילו את מאגר הלקוחות שלכם.

כאשר אתם מוודאים שהמוצר שלכם מוכן למכירה ואף נרכש תשמרו על קשר עם הלקוחות שלכם על ידי לקיחת מייל, טלפון, כתובת ותאריך היום הולדת.

תשתמשו במידע שצברתם בתבונה!

אל תציקו במיילים – אנשים לא אוהבים את זה וידווחו עליכם כ״ספאם״ דבר שישאיר אתכם בתיבת ״זבל״ שלהם הרבה מאוד זמן.

שלחו דיוור אחת לשבוע המרכז בתוכו את כל הנקודות והמבצעים שאתם רוצים לפרסם.

שלחו ברכה בחגים ובימי הולדת ואם אתם רוצים ממש לפנק אז מעבר לברכת יום הולדת שתשלחו תוסיפו איזו מתנה או הטבה מיוחדת עבורם.

סביר להניח שהם יספרו לחברים על העסק המותאם אישית שלכם מעבר למוצר המעולה שסיפקתם להם.

2. הגדילו את הנוכחות שלכם ברשתות החברתיות.

הרשתות החברתיות פתוחות ופרוסות לעולם.

פרסמו תמונות, מאמרים, מכתבי תודה, ברכות מוצרים מיוחדים שאתם אוהבים ושהלקוחות שלכם אוהבים.

ברגע שמישהו עושה לייק לתמונה שלכם התמונה ישר נפתחת לנראות למעגלים אליו הוא מחובר וכן הלאה.

דבר זה יגדיל את התעבורה לאתר ולחשבונות המדיה החברתית שלכם ויציב את חזית העסק והמרכז שלו, מייצר הנעה לפעולה ומגדיל את מאגר הלקוחות וכל זה במאמץ מזערי מצדכם.

3. פנקו את הלקוחות שלכם בהגעה לבית העסק.

דוגמא: לאה, מנהלת בית הספר המקומי, מגיע למאפייה בכל יום שישי עם בתה וקונה חלות ועוגות – בסוף הרכישה תנו לבת שלה עוגייה קטנה שבדיוק יצאה מהתנור.

כאשר הורי התלמידים והמורים ישאלו את לאה היכן המאפייה הטובה ביותר, נחש לאן היא תשלח אותם?

4. הגדר תחרויות במדיה חברתית

תחרויות במדיה חברתית מגבירות את המעורבות עם בסיס הלקוחות הקיים וכן דוחפות אותם לשתף את העסק שלך כדי לזכות בפרס.

אפשרו ללקוחות לשלוח תמונה או סרטון וידאו שעובדים עם המוצר או השירות שלך או משלימים אותם, כאשר הזוכה הוא זה שמקבל את מספר הלייקים הגדול ביותר. הם ישתפו את הפריטים ששלחתם עם חבריהם בניסיון לזכות בפרס, ויעניקו לבית העסק חשיפה.

5. שימוש בתוכנית ״חבר מביא חבר״

תוכנית ״חבר מביא חבר״, כאשר מיושמות באופן אסטרטגי, מספקות ללקוח סיבה לדבר איתכם על חברים, משפחה ומכרים.

עם מיתוג נכון, גם אם האנשים שראו את המידע אינם זקוקים כרגע למוצר או לשירותים שלכם, הם יזכרו אותו כאשר יצטרכו.

במקום לשאוב כסף למסעות שיווק חדשים, תשתמשו באמון הלקוחות שלכם כדי לפנות לאנשים שסביר להניח שהם חולקים צרכים ותחומי עניין דומים (החברים, הקולגות והמשפחה שלהם).

העלות הקטנה של תוכנית ״חבר מביא חבר״ זולה יותר מאשר קמפיין השיווק הממוצע שלכם.

6. היה ידידותי לנייד

גם כאשר הם נמצאים בבית, אנשים פונים לטלפונים החכמים שלהם כהתקן האינטרנט הראשי שלהם. אם האתר שלכם אינו מותאם לנייד, תאבדו לקוחות ומבקרים פוטנציאליים רבים.

ללא קשר לטקטיקות אחרות שבהן אתם משתמשים כדי להגביר את המודעות למותג ולשווק את המוצר או השירות שלך, אם האתר שלכם אינו ידידותי לנייד, אנשים יסגרו אותו לפני שיבדקו את המוצר שלכם.

המרת האתר הקיים שלך היא מהירה וזולה יחסית ומבטיחה שהמידע שלכם יהיה זמין לכל לקוח פוטנציאלי.

שיווק אישי, שיווק תוכן, שיווק מסורתי ושיווק מקוון יסייעו לנראות ולצמיחה של העסק שלכם.

תתחילו בפעולות פשוטות ותתחילו לראות תוצאות.







0 צפיות
  • Facebook
  • Instagram

© 2020 by Luck and profit LTD